Árak

Webáruházunkban minden esetben bruttó árak vannak feltüntetve, mely a termékhez tartozó ÁFA-t már tartalmazzák.

(http://www.nfh.hu/data/cms24806/4_2009_nfgm_szmm_rendelet.pdf)

Rendelés menete

A megrendeléshez előzetes regisztráció nem szükséges. A termékek kiválasztása történhet a rövid leírásnál, illetve a részletesebb leírás végén. A mennyiséghez írja be a szükséges darabszámot, (az alapmennyiség be van állítva, minden esetben 1 db.), majd kattintson a Kosár feliratra. Ezzel a kiválasztott termék a megjelölt mennyiségben már bele is került az Ön kosarába. Ha befejezte a vásárlást, kattintson a Fizetés ikonra.

A következő lépés az adatok megadása. Kérjük a csillaggal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki, mert azok nélkülözhetetlenek a vásárlás lebonyolításához. A rendelés leadása után Ön egy visszaigazolást kap e-mail-ben, valamint a rendelés teljesítéséről is így fogjuk értesíteni.

Szállítás menete

A megrendelés beérkezése után Cégünk 24 órán belül megkezdi a megrendelés feldolgozását

Csomagkövetés

A csomag átvétele

A szállítás munkanapokon 8 – 17 óra között történik. Amennyiben ebben az időpontban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű lehet munkahelyi címet megadni. A megrendelt termékek vételárát utánvéttel, a csomag átvételekor kell kifizetnie a szállítási költséggel együtt. Átvételkor kérjük, feltétlenül ellenőrizze le, hogy a csomag bontatlan állapotú és sérülésmentes legyen. Ha bármi problémát észlel, kérjük, ezt azonnal jelezze a szállítónak, és kérje jegyzőkönyv felvételét.

Szállítás díjak

Ha ezt a szállítási módot választja, akkor a futárnak kell fizetni a megrendelt termék árát ill. a szállítási költséget.

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG: 1.690Ft/CSOMAG

Országszerte 20.000 Ft felett a szállítási költség ingyenes.

Személyes átvétel

Személyes átvétel esetén szállítási ill. plusz költséget nem számolunk fel.

A termékek a Cserépváros Kft alábbi üzleteiben is átvehetőek:

WestEnd City Center (1062 Budapest, Váci út 1-3 aluljáró szint NR1.)

Savoya Park(1117 Budapest, Hunyadi János utca 19)

Budaörs Auchan (2320 Budaörs, Sport u. 2.)

Soroksár (1231 Budapest, Bevásárló uca 2.)

Dunakeszi (2120 Dunakeszi, Nádas út 6.)

Pólus (1152 Budapest, Szentmihályi út 131.)

Eger (3300 Eger, Törvényház utca 4.)

Kecskemét (6000 Kecskemét, Izsék út 12/b)

Köki (1191 Budapest, Vak Bottyán u. 75. A-C)

A termékeket automatikusan 10 munkanapig tesszük félre. Ha a terméket 10 munkanapon belül nem veszik át a megbeszélt helyen, akkor a megrendelt árut újra megvásárolhatóvá tesszük. –természetesen, emailben, telefonon lehetőség van az áruátvétel időpontjának módosítására, (ha esetleg a lebeszélt időpont mégsem megfelelő.)

Az elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli (az elállás joggal élő vásárlónak kötelessége saját költségén visszajuttatni a terméket a webáruház üzemeltetőjének.) A VÁSÁRLÓ NEM KÖTELEZHETI AZ ELADÓT A SZÁLLÍTÁSI DÍJ KIFIZETÉSÉRE , EZ MINDEN ESETBEN A VÁSÁRLÓT TERHELI)

A terméket sértetlen, eredeti állapotában kell a számlával együtt visszajuttatni címünkre. Cégünk kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. A vásárlástól való elállás gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban ügyfelünknek kell gondoskodni.

Webáruházunk 30 napon belül visszatéríti Önnek a termék árát, természetesen csak a termék beérkezése után.

A vételár visszatérítési lehetséges módjait telefonon vagy e-mailben egyeztetjük (http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor)

Garancia

Előfordulhat, hogy a termék meghibásodik, ezzel kapcsolatosan a teendő a következő:

Sajnos ezek között is előfordulhat olyan, amelyről a használat során kiderül, hogy valamilyen előre nem látott probléma jelentkezik. Az általunk forgalmazott termékekkel kapcsolatban felmerülő reklamációkat igyekszünk gyorsan, szakszerűen intézni, természetesen a hatályos jogszabályok figyelembevételével, melyről alább tájékozódhat.

Minden termék mellett a csomagban megtalálja a számlát a vásárlás dátumával.

Kérjük, őrizze meg ezt a bizonylatot, mert az estleges reklamáció, csak ennek birtokában érvényesíthető!

Ha bármilyen rendellenességet tapasztal, kérjük haladéktalanul, értesítsen minket e-mailben vagy telefonon.

Javítható hiba

Ebben az esetben a terméket szakműhelyünkben megjavítjuk, és a lehető legrövidebb időn belül a mi költségünkre visszajuttatjuk.

Nem javítható hiba

Ebben az esetben a hibás árut kicseréljük, vagy a vételárat visszafizetjük. A kedves vásárlónk döntheti el, hogy melyik megoldás kedvezőbb a számára. A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül föl, a kérdéses termék – a hatályos jogszabályoknak megfelelően – független laboratóriumi vizsgálatra kerül, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapításai határozzák meg. (http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0300151.kor)

Adatkezelési információk

Webáruházunk a regisztráció illetve a megrendelés során a rendelkezésére bocsátott minden személyes adatot bizalmasan kezel.

Az adatokat csak a webáruházhoz kapcsolódó adatbázisban tároljuk. Megismerését, felhasználását harmadik fél számára, kivéve a kiszállítást végző cégnek, a DPD Hungary Kft részére, kézbesítés céljából.

Amennyiben kérdése, észrevétele van, melyet meg kíván velünk osztani, úgy írja meg címünkre, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat. Kellemes időtöltést és vásárlást kíván Önnek a cserepvaros.hu webáruház csapata.